Contact Info / Websites

All 3 audio Reviews


The Titty Ditty The Titty Ditty

Rated 3.5 / 5 stars

okay but different i suppose

I liked how the beat and bass line were just made up with 'titty ditty' and 'boob' was strangely entrancing :P didn't find it that funny tho, not lol funny anyhoo. i found the verses catchier than the chorus which was a weird thing but this song has a wierd subject matter so i'll let ya off :P


TheBardOfBlasphemy responds:

ok... thanks for the listen and review, though!

yeah, i guess weird is what i was going for, as much as anything :P

cheers again.


lost my pants lost my pants

Rated 4.5 / 5 stars

lmao XD

that was awesome, vocals sounded kinda James Hetfield/Dave Mustaine which added to the hilarity of the song. Solo had me in stitches! Reading your comment below about startin off with one line then creating a who;e song after it, its exactly how me and my friend operate when writing songs! Hope you make more cos this song is one of the funniest things ive heard on newgrounds


People find this review helpful!
TheBardOfBlasphemy responds:

"this song is one of the funniest things ive heard on newgrounds"

cheers man, you praise too highly... but i'll take it :D


The Renaissance Waltz The Renaissance Waltz

Rated 4.5 / 5 stars

Awesome

I'm not one for classical music but this is pretty good! Mainly because there is no repetitiveness(apart from the waltz obv!). good job


People find this review helpful!
TheNossinator responds:

Thanks for the review, I appreciate it.